Beyoncé 'Heat Rush' parfüm

Két hónappal ezelőtt érkezett a hír, mi szerint 2011 februárjában piacra kerül a 'Heat Rush' nevű illat, amely Beyoncé első parfümének, a 'Heat'-nek a tovább gondolása. Ma pedig érkezett néhány kép az új reklámanyagból! Kattintsatok a képekre! A teljes hírben pedig bővebben olvashattok az új illatról.

A 'Heat' sikerén felbuzdulva, jön a harmadik, újrakevert változat! A Coty februárban bocsátja az amerikai piacra a 'Heat Rush' elnevezésű illatot, az Egyesült Államok 3 ezer illatszer üzletében, májusban pedig 50 ezer további boltba juttatják el, a világ többi pontjára is.
A 'Heat Rush' illattal a hétköznapibb viseletet tűzték ki célul, ahogy azt a Coty Beaty cég nemzetközi marketing igazgatója, Steve Moris elárulta.
Az NDP szerint, Beyoncé első saját illata, a 'Heat' benne van a top 10 nő illatok rangsorában, és második az újonnan kiadott illatok között, a Chanel 'Chance Eau Tendre' után.
A számítások szerint a 2011-es év végére a 'Heat, elérheti a 150 dollár milliós eladást, globális téren. (Ahogy Jennifer Lopez parfümjei, múlt évben.)
Moris elmondása szerint, a siker, a részletekre fordított figyelemnek köszönhető, "Beyoncé annyira odafigyel parfümjei készítésére, ahogyan dalai írására' -mondta.
Marsha Brooks (Coty Beauty marketing igazgató) szerint a 'Heat' több generáció figyelmét is felkeltette. "Beyoncé hatalmas hatással van a nőkre, 18 éves kortól, a 24 éves korosztályig. De arra számítunk, hogy mind a fiatalabbak, és mind az idősebbek megveszik majd az illatot. Ez egy fiatalos, friss, és kevésbé-komoly illat."
A fejillat alkotó részei a golgotavirág gyümölcse, a vérnarancs, és a brazil cseresznye; szívillatként a sárga tigris-orchidea, a mangó rügy, és a narancs hibiszkusz jelennek meg; míg az alapillat jegyeit a tektona fa, a sárga méz, és a Rio pézsma adják.
Az árak 24 USD és 59 USD között mozognak majd.
A promócióhoz új Beyoncé fotósorozat is készül, Michael Thompson fotográfus képein, Beyoncé mandarin sárga ruhát visel. A TV reklám is tervbe van véve, a Coty a 'Heat' reklámjából készíti majd az újat, annyi különbséggel, hogy a reklámfilm végéhez új jelenetet adnak majd, mondta el mindezt Jerome Dujoux, nemzetközi marketing rendező, a Coty Beauty illat osztályáról.
Míg a Coty emberei megtagadtak mindenféle információt a költségvetésükről, egyes források szerint legalább 10 millió dollárt fordíthattak az első évben, az illat reklámozására.
A 'Heat Rush' az eredeti illatot követve saját Facebook lapot, és website-ot kap majd.
|